Blog

„Z blogerki działającej na część etatu, stałam się pełnoetatową blogerką uczącą szycia!” Rozmowa z Julią Dzwończyk

Początkowo prowadziła blog hobbystycznie, teraz miesięcznie odwiedza go 40 tysięcy osób! Stworzyła już własną szyciową markę – Twoje Wykroje – która robi wykroje i organizuje kursy szycia online. Jak zaczęła się jej przygoda z szyciem i z blogowaniem? Czy to już praca na cały etat? I czy po drodze były jakieś potknięcia? Przeczytaj wywiad z Julią

Czytaj dalej

KURS ONLINE: Jak wybrać dobry mikrofon do kursu online?

Jakość obrazu i dźwięku w kursie online to podstawa. Nawet najlepsza prezentacja nie przykuje uwagi widzów, jeśli na drodze staną szumy komunikacyjne spowodowane słabym sprzętem audio. Może to nawet w znacznym stopniu wpłynąć negatywnie na rozumienie treści. Na co więc zwracać uwagę przy wyborze mikrofonu?

Czytaj dalej

KURS ONLINE: Jak wybrać program do tworzenia prezentacji wideo?

Programów do przygotowania prezentacji oraz obróbki materiałów wideo jest mnóstwo – od prostych i darmowych, po zaawansowane i płatne. Jaki program wybrać i jak z niego korzystać, żeby stworzyć interesującą i dynamiczną prezentację wideo, która może być wizytówką Twojego kursu online?

Czytaj dalej

5 działań na Facebooku, które podniosą sprzedaż!

Media społecznościowe to dziś olbrzymi rynek, na którym każdy znajdzie swoich klientów. O ile jeszcze kilka lat temu, jak mantrę powtarzano hasło „jeśli nie ma Cię w internecie to nie istniejesz”, tak teraz podobną tezę można postawić w odniesieniu do social mediów, a szczególnie Facebooka, z którego w Polsce korzysta już niemal 17 milionów użytkowników.

Czytaj dalej

Remarketing, czyli jak wycelować w klienta?

Udało się! Na stronę Twojego sklepu wchodzi już wielu internautów, czyli potencjalnych klientów. Jednak z jakiegoś powodu, część z nich opuszcza go już na pierwszej stronie, a część rezygnuje z zakupów na kolejnych podstronach. Niestety, tak jak w tradycyjnym sklepie – tylko mała grupa internautów staje się klientami i wychodzi z “torbami” pełnymi zakupów.

Czytaj dalej

WP IDEA – Coraz więcej możliwości!

Czy wiesz, że już DWA LATA rozwijamy oprogramowanie do tworzenia i sprzedaży kursów WP Idea! Zaczęliśmy pod koniec 2016 roku i ciągle je udoskonalamy! Nasza platforma pomogła już setkom ludzi zmienić pasję w źródło zarobku. Dziesiątki z nich utrzymują się wyłącznie z blogowania i kursów! Cieszymy się, że możemy dostarczać mechanizmy, które zmieniają talenty w zyski!

Czytaj dalej

KURS ONLINE: Porównujemy 4 programy do nagrywania ekranu

Do nagrania lekcji wideo dla swojego pierwszego kursu internetowego, wcale nie potrzebujesz profesjonalnego studia, czy nawet profesjonalnej kamery. Nie musisz też stresować się swoim pierwszym występem w roli nauczyciela. Na początku możesz skryć się za ekranem i uczyć wyłącznie za pomocą swojego głosu i przygotowanej wcześniej prezentacji wideo. Jak to zrobić?

Czytaj dalej

3 cechy, dzięki którym Twoi klienci Ci zaufają i bez obaw skorzystają z Twojej oferty

Jakimi emocjami kierują się klienci podczas zakupów? Wbrew pozorom – odpowiedź jest dosyć prosta i związana z instynktem… przetrwania. W wielkim skrócie, można powiedzieć, że klient dąży do własnego zysku oraz chce uniknąć jakiejkolwiek straty. Kluczową emocją, którą odczuwa jest więc… lęk przed wykorzystaniem. Jaka lekcja wypływa z tego dla Ciebie? Żeby lepiej sprzedawać, musisz

Czytaj dalej

3 sprawdzone wskazówki – jak stworzyć maila, który będzie czytany

Powiedzmy to sobie szczerze, ludzkie możliwości skupienia się na treściach czytanych w internecie zostały znacznie uszczuplone. Dlaczego? Powodów jest wiele, np. oddziałujące zewsząd bodźce i ilość tekstów różnego rodzaju, z jakimi człowiek XXI wieku ma do czynienia codziennie. Wskutek tego odbiorcy coraz częściej  “skanują” teksty w poszukiwaniu słów-kluczy, zamiast czytać je od początku do końca.

Czytaj dalej

Jaki jest najlepszy dzień i godzina na wysyłanie maili?

W jaki dzień najlepiej wysyłać maile? O której godzinie? Kiedy odbiorcy najczęściej klikają w wiadomości? Jeżeli takie pytania krążą Ci po głowie, to dobrze trafiłeś, bo zaraz dowiesz się, jak wynieść swój e-mail marketing na wyższy poziom. Aby odpowiedzieć na te pytania Fresh Mail przeanalizował 11 milionów wiadomości wysyłanych za pomocą swojego systemu. Jakie są wnioski?

Czytaj dalej